top of page

Benvinguts | bienvenidos | welcome

Updated: Mar 25, 2020

Som Ramon Riverola i Adrià Jiménez, us volem presentar el projecte OK Physical Training on s'integra el Training Expirence.


Training Expirence és un espai gratuït en el que mostrem una part del que oferim a Training Expirence Plus. Exercicis de pista enfocats en la preparació física de l'hoquei patins, artícles d'entrenament, planificació de sessions, tasques de pissarra ràpida. Tot això de la mà d'un equip de professionals i experts de l'hoquei patins del nostre país i d'àmbit internacional.


A part del contingut generat a la pàgina web, podreu comprar els llibres d'entrenament de Ramon Riverola i la roba tècnica ACERBIS d'entrenament.



Esperem que gaudiu del Training Expirence i que molt aviat us incorporeu al Training Expirence Plus!






 

Somos Ramon Riverola y Adrià Jiménez, os queremos presentar el proyecto OK Physical Training donde se integra el Training Expirence.


Training Expirence es un espacio gratuito en el que muestramos una parte del que ofrecemos a Training Expirence Plus. Ejercicios de pista enfocados en la preparación física del hockey patines, artícles de entrenamiento, planificación de sesiones, tareas de pizarra rápida. Todo esto de la mano de un equipo de profesionales y expertos del hockey patines de nuestro país y de ámbito internacional.

Aparte del contenido generado en la página web, podréis comprar los libros de entrenamiento de Ramon Riverola y la ropa técnica ACERBIS de entrenamiento.



Esperamos que disfrutéis del Training Expirence y que muy pronto os incorporéis al Training Expirence Plus!





99 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page